מתנת הנבואה

השליח שאול הסביר את תשעת המתנות של רוח הקודש, ואחד מהם הוא מתנת הנבואה (1 Cor 12:10). מתנת הנבואה אם עובד, זה יעודד מישהו שיש לו את המתנה לדבר בשמו של אלוהים עם עידוד מסוים. הסיפור הבא הוא אחד הסופרים שחוו אי פעם, כאשר הייתי צריך לספק נבואה.

לא מזמן סיימנו את התפילה, כאשר אחי הגיע יחד עם אשתו.

“היא ביקשה את התפילה” אמר אחי הצעיר.

: מספר הקודמת שלנו אח שני, מספר שתיים אחי שלוש (הצעיר), ואת עצמי; ארבעתנו עושה את התפילה של פולחן. לפני כן, בכנסייה ילדותי הפולחן, GKBI, בעת סעודת האדון “, רוח הקודש דיבר אל לבי, אז שלושתנו לו את המתנה של רוח הקודש כדי לשים יד על אחיו הצעיר שלנו. אז להעלות את השבחים, אנו סוגדים, ועודד לדבר בשפה של רוח. הרגשתי את הנוכחות החזקה של אלוהים, כך – כרגיל – אני הזלתי דמעה. הרבה דברים אלוהים לא בשביל המשפחה שלנו, כך הטקס “” אשר פחות או יותר 30 דקות היה מבורך באמת המשפחה שלנו. אבל הפעם, אשת האח הצעיר שלי לא הצטרפו, כי לא היה בעניינים אחרים בבית אחיו הבכור.

“היא ביקשה תפילה” אחי הצעיר אמר לייצג את אשתו.

התחננתי בשקט רוח הקודש כדי לעשות משהו, כי אני עדיין לא כדי לקבל מושג מה צריך להתפלל. אני פשוט מאמין שאם מישהו הוא נאלץ לבקש בתפילה, חייב להיות “משהו” הוא דוחף את זה, ואם “משהו” זה אלוהים, או רוח הקודש, אז בוודאי שהוא עצמו היה עושה את חלקו. זה מה שאני מאמין.

ואז שוב נכנסנו לסלון של אחי הצעיר, ואנחנו מתחילים שוב על ידי העלאת שבח, ואחריו הפולחן. אחיה בן שלי התחיל להתפלל עבור הילד של אחי הצעיר, ולאחר מכן להתפלל גם עבור אשתו של אחיו הצעיר שלי. בעוד אחיו הבכור שלי התפלל, רוח הקודש בלב שלי אמר: “נבואת, …” השבח לאל, אני יודע מה אני צריך לעשות, …

לאחר שאחי סיים להתפלל, תורי להתפלל עבור אשתו של אחיו הצעיר שלי.

“פה זה הולך להיות בשימוש על ידי אלוהים את הבשורה” הוא המשפט הראשון שאני אומר על אישה אשר אני מתפלל. פתאום הרגשתי המשחה היא כה חזקה, מילא פתאום את הראש עם חצי בוכה אני ממשיך, …

“כן, הפה שלך ישמשו אלוהים להטיף את הבשורה. הלשון והשפתיים שלך ישמש כדי להכריז על האמת של האלוהים, מביא אנשים רבים כדי להכיר את אלוהים נכון, .. “אני חצי צעק על ידי רוח של עידוד הנבואה.

המשפטים הבא אני לא זוכר כבר. כי זה לא היה משהו שתכננתי.

כעבור כמה ימים גיסתי שלחה לי הודעת SMS (הודעות קצרות): “ברכות האחים, אחרי שקיבלתי את המשחה של לך, כמו שיש כוח חדש לי, …

תודה לאל.

לוויתו,

פול אומר כי את מתנת רוח היא לבנות את עצמך, בעוד מתנת הנבואה היא לבנות את הכנסייה. נבואה היא מתנה, אחת מתנת רוח הקודש.

מתנת הנבואה ניתן ביקשה, כמובן, עניין מסוים או לא תלוי באלוהים, כי יש לו שיקולים משלו. אבל אם אתה מרגיש שנקרא לבנות את כנסיית המשיח, להביא את האנשים להכיר את ישוע באופן הדוק יותר, כך מכנים “” זה עשוי להיות סימן שאלוהים באמת רוצה לבקש מתנת הנבואה.

למה צריך לבקש?

אם אלוהים נותן מתנה לאחד המשרתים שלו, יש לו מטרה הקשורה מתנה. אם אלוהים בחר בך להיות חלק “נגרים בנאים” של “בניין מלכות האלוהים”, ואחר כך אלוהים ייתן מתנה (למשל – נבואה) אליך. לאחר שקיבלת את המתנה של רוח, אז אתה צריך להתחיל לזוז עם מתנה.

אם מינה מתאר את רוח הקודש (רק 1 מינה), ולאחר מכן את המתנה של רוח הקודש מתאר כשרונות (תשעה המתנות הגדולות).

הנוכחות של המתנה רוח הקודש יגרום למישהו “זריז” להעביר בתחומים אלה. אבל אם המתנה של רוח הקודש מטפח, זה כמו לשמור על הכישרון. ואנחנו יודעים מה העונש על מישהו שאת לקבור את הכישרון, …

הנבואה מופק על ידי הדחף של רוח הקודש, אם התוצאות של הנפש שלנו, לא יהיה עידוד שמלווים את ההגייה של נבואה, השם שלה הוא: יצרת.

דרישת שלום.

סימוכין:

2 01:21 פיטר על הנבואה לא מיוצר על ידי הרצון האנושי, אלא על ידי רוח הקודש הדחף אנשים לדבר בשמו של אלוהים.

מעשי השליחים 6:10, אבל הם לא היו מסוגלים לעמוד בפני החוכמה ואת הרוח שבו הוא דיבר.

19:10 Rev ואז נפלתי לרגליו להשתחוות לו, אבל הוא אמר לי: ‘אל תעשה את זה! אני משרת, בדיוק כמו שאת והאחים שלך, מי צריך את עדותו של ישו. תפילה לאלוהים! כי עדותו של ישוע היא רוח הנבואה. “

Leave a comment